Sunday, June 8, 2008

EMPIRE Fan and Freinds

Haaa, ni la kekawan dan fan baru Empire...siap ada member ni datang dari Ipoh lagi tu..(secara kebetulan la...) dia dtg jumpa member aku, then member aku tunjuk la baju (DAMAGE) yang dia pakai, so member ni bikers, apa lagi berminat la dengan design design camni...So dia pun amik la untuk dibawak balik ke Ipoh. Hope brand Empire ni akan berkembang lagi ke area utara pulak la kan...So apa yg maybe termampu untuk aku dan Darkvect0r buat untuk pioneer fan kami, kami akan bagi satu premier gift untuk korang, ni untuk selected pionerr fan je (tunggu dan lihat). Thanks to our Fan and Friends for your support !...

* Ini member gua tokey kedai sticker & digitl print (OUTLINE STICKER)

* amik gambar separuh je sebab ada yang hanya berselipar jepun...hehehe

4 comments:

Anonymous said...

hensemnye abang tokey kedai

Anonymous said...

bos memang la hensemm...

emajin said...

mana boleh ambik gambar ceo s2s je, nie yg lembaga pengarah marah nie............

Gomez said...

huh... mana gambar aku....