Sunday, May 25, 2008

Salute to mr. Adi

Sekarang aku kat Penang..my hometown..saja je, Skang aku n Amir aka DarkVect0r tgh cari material pembungkusan yg menarik untuk baju Empire kami. Aku dgr nasihat dari member aku Adi, dia kata kalau barang kita menarik dari segi pesentation, packaging.msti org cari. Aku n Amir nak buat yg terbaik untuk baju Empire ni. Minggu lepas aku bagi prototype baju Empire yg berkolar n sling bag pada member aku Adi. Feedback yg aku terima memang menarik, dia betul betul suka pada design baju n bag tu. Hope lepas ni aku n DrkVect0r akan kuarkan product yg lebih baik n berkualiti.
* Empire on Ink salute to Mr. Adi for sipporting us all this way.

2 comments:

XIIIVIII said...

Mr Adi mamat poyo botak yg tak drive tu ke?

Zaidi Zainal said...

peh masih lim pandai drive lagi ka